keskiviikko 4. marraskuuta 2015

kuva pläjäys

Ja sas oi filoi mou! Eli hei minun ystävät!:)
Nyt on Rhodoksella vietettetty 2,5 viikkoa töiden parissa niin ajattelin vetäistä tälläisen kuva postauksen. Aijemmin on netti tökkinyt siihen tahtiin ettei ole etes voinut yrittää ladata kuvia. No mä tökin takasin ja latasin kuvat. Ihanat 4 tuntia tässä meni vain vaivaisen 17 kuvan kanssa. Mutta tässä pidemmittä puheitta näitä kuvia!
Tässä on minishetlanninponit Tarzan ja Karamelitsa. Karamelitsa on Tarzanin emä.

Juu elikkäs tässä naapurissa majailee myös lehmiä ja sikoja. Siat oli mulle yllätys huomasin ne ensimmäistä kertaa vasta viime viikolla xD Mutta niin olin yks kaunis päivä menossa iltatalliin, niin mun oven takana möllötti tää. Tuijotti tuimasti silmiin, mutta kun sain kameran esiin päätti hän lähteä lätkimään :)

Ahkerasti oon koittanu Kreikkaa opiskella ja tässä on mun pieni muistilista sanoista mitä täällä eniten kuulee. Nyo kirjaimet on mulle vielä täysi mysteeri.

Tässä on Kadmos. Hän on vissiin puoliveri- ruuna ja häntä mä käyn lähes päivittäin juoksuttamassa liinassa, kun Kadmosta ei tällä hetkellä ratsasteta.

Ja täs on Donna Rosa, Donnan tiesin jo ennestään, kun viime vuona täällä kerran turistina kävin niin ratsastin Donnalla.

Ja sit päästään näihin Gastador kuviin. Eli ratsastin kyseistä herraa 4 päivän ajan omistajan ollessa reissussa. Ihan älyttömän kiva hevonen. Ja suoraan sanottuna ihastuin hänen raviin, ei mikäön pieni poni rav,  mutta istua se oli taivaallinen jopa askeleen pidennyksissä. Ekana päivänä kävin maastossa kävelee muutaman matkailijan kanssa. Ja loput kolme päivää menin koulua kentällä. Ihan vain tutustuin hevoseen, että mitä taitaa jne.










 Ennen kun edes vaivaudutte miettimään että missä ihmeessä mun käteni vaeltaa. Niin täsää kuvan hetkessä taivutin johtavalla ohjalla Gastadoria :)
Siinä hän odottaa pesua :3 Täällä on tapana aina ratsastuksen jälkeen jos hevonen on yhtäön hikinen niin se pestään ja ei me ei laiteta loimia vaan aurinkoisella kelillä hevosta syötellään tai kävelytetään kunnes kuivuu. Viileällä ja sateisella kelillä hevonen laitetaan solariumiin ja jos on ruuhkaa niin silloin ei välttämättä pestä.

Ja tässä on Filippos jolla ratsastin viime viikolla kerran. On yksi clubin hevosista. Oli aika laiskan nihkeä ja kun yritti vähän tsempata eteenpäin, hän saattoi suuttua jos ei huvittanut ja hidasti entisestään. :D




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti