sunnuntai 18. lokakuuta 2015

relaxing day

Ja (hei) tai miten se nyt ikinä kirjoitetaankaan :D Opettelin siis tänään jo ensimmäiset sanat Kreikkaa.:) Mut tämä päivä siis on ollut vielä vapaa ja huomen aamul alkaa työt. Nukuin siis aamul pitkään ja sit joskus 12 aikaan menin ulos ja tallin työntekijä lähti mua käyttää kaupassa että sain vähän ruokaa. Ja mitä kulttuuri moka! Mä siis tyytyväisenä siin kassal maksettuani rupesin laittaa vähäiset tavarani laukkuun, katsoi myyjä mua oudost,  niin pihalle mentyä huvittunut tallin työntekijä kertoi mulle, että täällä on tapana että kauppias pakkaa ostokset pussiin. xD Töhö siis vauhdissaan. Kun kaupasta oli taas päästy tallille niin istuskelin tallityttöjen seuraan saluunass,  heidän tehdessä koulun läksyjä. Vissiin jotain vanhan Kreikan opintoja. Päivän kiertelin tyttöjen kanssa tallia ja he esittelivät mulle tallin hevosia. Täällä on vissiin tapana, että tallin junnu clubilaiset tekevät viikonloppuisin hieman duuni.  Mm. nurmikon leikkausta ja talutusratsastuksessa avustamista. Katsoin hetkrn tuntia ja lähdin sit syömään. Illasta täällä saluunassa oli yhden tallilla käyvän pojan synttäri juhlat, jossa mäkin nyt istuskelen. Ruokaa on laidasta laitaan, pitzaa, lasagnea ja hampurilaisia. Niin ja tietenkin täytekakkua. Lämmin päivä takana ja maksimissaan oli 27 astetta lämmintä ja iltaa kohden viileni. Tytöt opetti mulle muutaman sanan Kreikkaa. En tiedä miten ne kirjoitetaan, mutta näin ne ainakin sanotaan. Ja - hei, heippa. Tikani?- Mitä kuuluu? Riittänee alkuun:)

Niin lämmin, että pullokin hikoilee :D

Ulkokarsinat


Fillippo



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti